Jedeme do Německa!

Firma kompletně obměnila vozový park. Ale co starými vozy? Prodat! Kam? Prý do Afriky, ale v podstatě je mi to jedno. Jak je tam dostanou? Převezou se do Německa! Aha! Předpokládal bych, že budou v Hamburku naloženy na loď a „poplujou“ na jižní kontinent. Omyl! Všechna auta budou převezena do Norimberku. Tam už vše převezme, do své režie, německá centrála firmy. Aha!

Minulou a předminulou sobotu, odjely první dvě skupiny tahačů. V pátek jsem měl noční, tak jsem se nemohl účastnit převozu. Tuto sobotu, jsem ve skupině řidičů, kteří se do Norimberka podívají. Řekl jsem si proč ne, bude to: „Takový příjemný výlet.“ Že pojedu, vím od pondělí. Až dnes mne teprve napadlo, zeptat se kolegy, „jak to chodí?“ Už teď mohu říct, že kdybych se zeptal dřív, pokusil bych se tomu vyhnout. Nyní už není cesty zpět. 😦

Vyjíždí se ráno, v šest hodin z Ejpovic. Pro neznalé, Ejpovice, jsou u Plzně, na přivaděči od dálnice D5 do města. Naše firma tam má ředitelství. Myslel jsem, že najedeme na dálnici a přes Rozvadov, po „šestce“, dojedeme do Norimberka. Omyl! Z tahačů již byly odstraněny Premidy, takže se jede po neplacených úsecích. Jede celá skupina tahačů pohromadě. Nevím kolik tahačů jede, ale dvě doprovodná vozidla (vpředu a vzadu), dávají tušit, že to bude maximálně šest vozidel. Protože se nejede po dálnici, zřejmě pojedeme přes Stříbro, Waidhaus, podél „šestky“, přes Wernberg-Köblitz a dále po silnici číslo čtrnáct, až do Norimberku. Jede se prostě po „šoustkách“, průměrná rychlost je údajně 60 km/hod. Cesta, která by za normálních okolností trvala max. 3,5 hodiny, se tak pěkně protáhne . Z toho mám opravdu radost. Neumím si to představit, uvidíme zítra. 😛

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Jedeme do Německa!

  1. Dan napsal:

    Tak preju stastnou cestu 🙂

Zanechat Odpověď

