Řekli mi: „Budeš jezdit do kříže!“

Denní směna má jedno kouzlo. Čas od času se dostanu do místa, o kterém jen slyším, tak se mi ježí chlupy na celém těle. Jsou to místa, kam je nejlépe zakázaný vjezd pro nákladní vozidla nad 6-12t. Místa, kde je místo tak na dodávku, místa, kde otočit se, znamená odpojit hadice k návěsu, odbrzdit jej a otočit se takřka na místě. Skoro vidím návěs vedle kabiny tahače, přemýšlím, jestli utrhnu vzduchové spojlery, nebo jestli se mi „svlíknou“ gumy na návěsu. Hlavně ve chvíli, kdy je naložený a já jedu doložit 1-2 palety.

Od začátku roku, mě teď čekají tři týdny denních služeb. A hned druhá vykládka byla přesně v takovém místě, kam jsem si myslel, že už všechno zboží, které se tam po Vánocích (neprodané) vrací. Kdyby toho byl celý návěs, tak to ještě beru, ale se šesti paletami, když je to 7km od našeho depa a krásně se tam mohlo „otočit“ cargo, to mi hlava nebere. Od toho rozhodování, kdo kam pojede tu nejsem, takže jedu, kam mi ráno dispečer řekne.

Už jsem to tu psal několikrát, když jedete „osobákem“ do neznámého místa a přejedete, zabloudíte, na nejbližším možném místě se otočíte. Takový komfort si s kamionem dovolit nelze. Při hledání adresy je potřeba si dávat dobrý pozor, kudy jedu a kam vjíždím. Uprostřed sídliště se opravdu otočit nelze. Stejně tak „blbě“ se couvá ulicí, po jejíž obou stranách stojí zaparkovaná vozidla a kolem vás nikdo nemůže projet.

Před odjezdem, jsem si na internetu našel umístění firmy a vybral nejlepší přístupovou cestu. Jenže! Nejen, že se snímky neaktualizují tak často, ale satelitní zobrazení občas i klame. Firma kam jedete, už několik měsíců „funguje“, ale na snímcích je ještě staveniště, nebo „zelená“ louka. Měl jsem „štěstí“, adresa, kde jsem měl vykládat zboží, existovala, ale byla v místě, kam je zákaz vjezdu vozidel nad 12t a ještě uprostřed vesnice. To že je tam zákaz, to by nevadilo, jel jsem na adresu zákazníka a měl jsem na to „papíry“. Horší bylo, že podle nejlepší přístupové cesty, jsem k firmě přijel z druhé strany, než bylo potřeba. Musel jsem totiž do areálu zacouvat! Někdo by řekl: „No a co!“ Když jsou však vjezdová vrata o metr širší, než souprava a naproti je postavený nový dům s „funglovkou“ zámkovou dlažbou, tak už to taková „legrace“ není.

Jak dovnitř? Vycouvat zpět přes křižovatku, vyjet na délku soupravy odkud jsem přijel, zacouvat do protější ulice, odbočit do ulice vpravo a teprve potom pomalu couvat přes křižovatku zpět do areálu firmy. Jak jednoduché! 😀

pivovarska

Omlouvám se za grafické provedení, nejsem grafik a malování ve Windows, je pro mne jediná přijatelná cesta, jak něco vytvořit. 😉

Kdybych přijel z druhé strany, ušetřil jsem si „manévry“. Ale kdo to má vědět? Když jsem se takto naposledy ptal kolegy na adresu jedné z firem, kam jezdíme, skončil jsem na druhém konci vesnice v areálu, odkud se firma před půl rokem odstěhovala, ale kolega tam den předtím nakládal! Abych se dostal na druhou stranu vesnice, musel jsem ujet 8km, protože na návsi byl potůček a prapodivný dřevěný mostík. Raději jedu rovnou na vlastní „triko“. Každá zkušenost se počítá! 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

