Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet!

Starý (ADSL) modem, který doma používáme, se pomalu loučí a opouští nás do křemíkového nebe. Několikrát denně jej musíme restartovat, abychom zjistili, jaké je venku počasí a nemuseli kvůli tomu vytahovat žaluzie. 😀 Také rychlost připojení začíná být, pro naši rozrůstající rodinu, nedostačující. Při posledním sčítání zařízení připojených k routeru, jsme zjistili tento stav: 2x Ethernet a 4-6x zařízení přes WiFi (dle momentálního počtu členů a zapnutých zařízení). Řekl bych: „Taková normální rodinka.“ 🙂

I rozhodl jsem se tento problém řešit! 😎 Při hovoru na info linku operátora, se musíte obrnit trpělivostí. Při návštěvě prodejny operátora, musíte být vybaveni odvahou a pevnými nervy. Proto jsem, jako správný uživatel sociální sítě, požádal o radu, jak správně postupovat, svoje přátele.

tweet

Vybaven rady a tipy, jsem odpoledne vyrazil do Značkové prodejny operátora. Dovnitř jsem vstupoval s lehkým třesem v rukou a první kapičkou potu na zádech. Nevím, jestli z nervozity, nebo teploty, která v celém nákupním centru panovala. V prodejně, kupodivu, nikdo nebyl. Vzal jsem si měsíční magazín a předstíraje čtení, jsem v duchu hodnotil jednotlivé prodejce. Nakonec jsem to risknul a jako slušný zákazník jsem si ze stojánku odebral pořadové číslo. Ani jsem ho nestihl utrhnout a už jsem byl „volán“ k přepážce číslo 3.

Vylosoval jsem si mladou, celkem pohlednou prodavačku. „Když už mi nenabídne nic zajímavého, aspoň se na ni bude dobře koukat.“, řekl jsem si a přistoupil jsem k pultíku. „Dobrý den, co pro vás mohu udělat?“, zeptala se mě příjemným hlasem. Vylíčil jsem ji naše domácí peripetie s modemem a jeho rychlostí. „Ale to není žádný problém!“, nepřestávala se usmívat. Vyprávěla, vyprávěla, listovala magazínem, prstíkem jezdila po tištěné nabídce a stále mi něco ukazovala, doporučovala, ptala se, já odpovídal, oba jsme se usmívali. Ona profesionálně, já ze slušnosti. Povím vám, byla fakt dobrá. S takovým prodejce jsem se už dlouho nesetkal.

Nakonec jsem z prodejny odcházel spokojený. Bez modemu a bez navýšené rychlosti. 😀 Ptáte se proč jsem byl spokojený, když jsem si neodnesl žádný produkt? Odpověď je, že to všechno musím vyřídit na info lince operátora. Tam zařídí změnu linky z ADSLVDSL a dokonce dostaneme modem za akční cenu a poštou až domu. A to se vyplatí! 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet!

  1. Pingback: Dobrý den, potřebuji nový modem a zrychlit doma internet! – Kde je modem!? | zápisník @jiproch

  2. jolana88 napsal:

    navštívila jsem – nedávno – rovněž „značkovou“ prodejnu. Přístup – přístup měli hezký. Akorát se jejich info rozcházely |(a to více než silně) s informacemi centra, potažmo technického oddělení. Tudíž přeji, aby vše souhlasilo. Pokud mi, náhodou, někdo od nich řekne:“Dobrý den“ – jdu se juknout ven – pro jistotu.

Zanechat Odpověď

