Je to malé a žluté!

Procházel jsem dnes svůj starší blog. První, který jsem měl na Bloguje.cz, mi byl zrušen, aniž jsem se dověděl pravé důvody jeho zrušení. Další jsem si vytvořil na Blogger-u. Když nepočítám zrušený účet na Bloguje.cz, má (doložená) blogová historie začíná 12.9.2005.

********************

Dnes jsem byl účastníkem bezvadné konverzace. Sedím na dispečinku, když tu zvoní telefon. Dispečerka jej zvedá.
Poslouchá a praví: „Podívám se.“ Zbystřil jsem pozornost.
Stoupá si nade mne a říká: „Zvedni se.
Já: „Proč?
Dispečerka: „Neptej se a zvedni se.
Já: „Proč?
Dispečerka: „Jestli na něčem nesedíš.
Já: „Myslíš, že jsem blbej, abych si na něco sedal?
Dispečerka: „Ne.
Já: „Co hledáš?
Dispečerka: „Já nevím.
Já: „A jak poznáš, že si našla to co jsi hledala? Kdo to byl?
Dispečerka: „Jaroslav.
Já: „Tak mu zavolej a zeptej se ho co máš hledat.
Dispečerka: „Hmmm.“ Odchází do vedlejší místnosti. Vrací se, vytáčí číslo auta. Ozývá se posádka: „……
Dispečerka: „Nic jsem nenašla. A co to má být.
Jarda: „Je to malé a žluté.
Já: „On je snad blbej. Jak máme hledat něco, když nevíme co.
Jarda: „Tak to nehledej.
Zvedám se a pro jistotu se dívám na čem sedím. V tu chvíli na to padne můj zrak. Je to na křesle a já na tom sedím. Hlavně, že jsem to zatloukl. Ohýbám se, beru to do ruky a podávám to dispečerce.
Já: „Zavolej mu a zeptej se, jestli je to ono.
Dispečerka vytáčí auto. Ozývá se posádka.
Dispečerka popisuje Jardovi co jsme našli a ptá se ho, zda-li je to ono. Jarda se raduje. Našli jsme správnou věc. Malou a žlutou.

m20czk_obr_20_czk

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

