Dnes #fulltimefotr na plný plyn!

Nejsem #fulltimefotr v tom správném slova smyslu, jako tatínkové, kteří se celý den starají o drobotinu, kterou jim jejich drahé polovičky nechaly doma. Naši kluci jsou velcí, umí se o sebe postarat sami. Dnes jsem se stal #fulltimefotr z lásky k #mojezlato, protože ona je dnes celý den v práci a já, rozhodnutím vedení naší firmy, celý den doma. Ale rozhodně se doma nenudím, tak jak jsem to psal v pátek. Dnes jsem to vzal hned od rána pěkně od podlahy. Dnešní den vám přiblížím pomocí časosběrných zápisků! 😀

6:00 Vstávám se psy.
6:35 Psi a kočky dostávají „nažrat“ a protože je venku ještě tma, jde ještě spát.
9:00 Vstávám podruhé.
9:10 S hlavou plnou plánu, co dnes všechno udělám, zjišťuji, že část věcí už za mne udělala #mojezlato (oloupala zeleninu na Silvestrovský bramborový salát, ten vánoční jsme už snědli, nandala prádlo do pračky, nastavila program a nasypala prací prášek do zásobníku). Super, hned budu mít víc času na ostatní program. Krájím brambory a zeleninu na kousky, vkládám do hrnců a dávám vařit. Zároveň zapínám pračku a slibuji psům, že až se brambory se zeleninou uvaří, pračka dopere, půjdeme ven. Zapínám počítač, vařím vodu na kávu a mažu chleba se sýrem ke snídani.
9:50 Brambory a zelenina uvařená, scezená, studenou vodou propláchnutá, na talíři odložená, až přijde čas, bude i nakrájená.
10:30 Konečně doprala i pračka, dal jsem ji ještě šanci a zapnul znovu máchání, proto to trvalo tak dlouho! 😮
10:35 Jdu ven se psy (daří se mi vyfotit hezký motiv, snad z toho bude krásné PéeFko).
11:15 Z dopolední procházky zpět doma, začíná náročnější část dne. Pověsit prádlo na balkon, spoďáry rozložit po topení, začít vařit. Ha, u Romči v pokoji nacházím talířek s cukrovím, které jsem mu včera nandal. „Kdo zaváhá, nežere!“, dožírám ho já, jako daň za uklizení. 😉
11:45 Měl bych se konečně pustit do přípravy oběda, dnes je na jídelníčku rýžový nákyp! Internet je opravdu studnice moudra, tolik receptů a každý je jiný. Dělám si výpisky nejčastějších surovin na přípravu. Všechno je doma, jdu do toho! 😎 Raději zde nebudu psát, co všechno můj nákyp obsahuje. Kdyby to četl některý člen rodiny, budu ho jíst sám. 😮
12:15 Zamícháno, pekáč vymazaný, nandáno a vsunuto do trouby. Za 45 minut má být nákyp hotový. Aspoň mám čas uklidit kuchyň. Jak se říká, muži vaří dobře, ale toho nádobí, co po nich zbude! Musím se ohradit, ne všechno špinavé nádobí, které v současné chvíli zabírá podstatnou plochu kuchyně, je po mém vaření nákypu!
13:00 Je to přesně 45 minut, co jsem vložil nákyp do vyhřáté trouby. Jestli bude chutnat, tak jako voní, možná se s vámi podělím o recept. Nádobí je už také umyté, utřené a uklizené.
13:30 Pan Pohlreich by asi zrovna nejásal, ale je to můj první nákyp, vlastnoručně připravený, a mě teda chutná. A co mi chutná, to nemůže být špatné! I když #mojezlato říká, že sním všechno. 😉
14:00 Nedá se svítit, konec legrace na place (popisování mého kuchařského umění), jde se krájet zelenina a brambory na salát. Obávám se, že bude málo majonézy a já budu muset do obchodu. 😮
15:00 Brambory, zelenina, okurky – nakrájeno. A ano, majonézy je málo, jdu bojovat mezi hladové spoluobčany o jednu majonézu a plnotučnou hořčici. Když se podaří, urvu ještě veku. 🙂 Cestou musím navštívit bankovní doupě, abych se z nich pokusil vyloudit informaci „jak na to“, protože mi v poslední době připadá, že na pobočce, kde má účet „babi“, jsou ke „klientům“ příjemní, jako … ale vždyť vy víte.
15:30 Takže informace, které jsme původně předali „babi“ a které ji v její pobočce banky vyvrátili, se ukázaly jako správné. Nevím, co to tam mají za úřednice, když si ani nejsou schopny ověřit informace, které se váží ke klientovi. Když nevím, tak snad zavolám někam, kde to vědí, ne? Ale asi je pro ně jednodušší tvrdit něco, co sice je možné, ale z pohledu klienta nevýhodné. A protože jsou placeni z výdělků a poplatků, tak se ani nedivím, že dávají klientům zavádějící informace. Už několikrát jsem navrhoval obrátit se na ombudsmana banky, ale „babi“ se svého poradce pořád zastává. Já už bych ho dávno poslal do … vy víte kam. 🙂
16:15 Jako dneska se mi povedl nákyp a teď i bramborový salát. Na Vánoce jej s #mojezlato děláme společně, ale na Silvestra už většinou jen já. Bál jsem se, že budu mít málo majonézy, koupil jsem další, ale ještě zbyla. Dokonce se mi povedlo i nakrájet na drobno cibulku. S tou vždy bojuji v nerovném souboji, potvorou kluzkou, červenou. Jj, do bramborového salátu dáváme červenou cibuli. Jak je sladká, tak lepí a klouže, potvora jedna. Ale dnes se mi podařilo zvítězit. Podařilo se mi salát i dobře dochutil! Potvrdil to ochutnávkou Romča a ten má mlsný jazýček! Ale dost té sebechvály! Kruci, já to tušil! Vejce, zapomněl jsem do salátu uvařit a nakrájet vejce! 😦
17:00 V posledních 15 minutách se mi podařilo uvařit chybějící vejce do salátu, umýt a utřít nádobí. Už jen vejce nakrájet, zamíchat salát, přendat jej do mísy s víkem a je hotovo. Jsem jak raketová myš. 😉
17:30 A je to! Bramborový salát je hotový. Nádobí umyté, utřené, uklizené. Kuchyň uvedena do původního stavu. Ještě jsem měl v plánu vyluxovat, ale to zvládli kluci odpoledne. Musel jsem jim trochu napovědět, ale zvládli to oba, každý za dva bludišťáky. 😉 Teď dojdu ven se psy a večer sundám prádlo z balkónu. Tím bych mohl dnešní #fulltimefotr den považovat za ukončený.

A jaký den jste měli vy? 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

