Jak zlomit prokletí dobrého skutku!?

Říká se, že „dobrý skutek, je po zásluze odměněn“. Již několikrát jsem to tu psal, že v naší rodině, se vždy na jeden dobrý skutek počítají minimálně tři neštěstí. Tak to bylo, je a asi i zůstane. Nenaděláme s tím nic, i když se snažíme, co nám síly stačí. Nikdy jsme netoužili po odměně za dobrý skutek. Ten se totiž děje jen v pohádkách. Říkal to už pan Majer v Arabela a ten to musí vědět, protože o pohádkách vypráví dětem v televizi. Jenže pohádky co? Pohádky neexistují!

Minulý týden, jsme s #mojezlato, vykonali dobrý skutek. Kdyby dobrý, on byl MEGA DOBRÝ! Ještě dlouho na něj budeme vzpomínat, neb nám po něm zůstala jizva na duši a problémy se zdravím #mojezlato. A kdyby se to dotklo jen nás dvou, ale ono se to začalo šířit lavinovitě napříč naší rodinou. O většině problémů jsem psal již minulý týden. Od té doby se stala jediná pozitivní věc. Po všech vyšetřeních nebylo nutno, aby #mojezlato zůstala v nemocnici na pozorování a léčbu.

Lze však zlomit prokletí dobrého skutku? Já tvrdím, že lze, ale nevím jak. Někdo by mohl argumentovat, že nejjednodušším řešením je, žádné dobré skutky nekonat. Ale jste ochotni stát před prodejnou a čekat, až se maminka s kočárkem „popere“ se vstupními dveřmi a dostane se z prodejny ven? Jste ochotni čekat u dveří hromadné dopravy a čekat, až osamělý důchodce spadne ze schůdků i s RVHP taškou, abyste mohli v klidu nastoupit? Dokážete čekat, až se zhroucený člověk před vaším vozidlem postaví, nebo ho rovnou objedete a pokračujete v jízdě?

Již jsem zkoušel několik variant, většinou se jednalo o tzv. pokus – omyl, ale zatím to kladný výsledek nepřineslo. Teď mám však políčeno na něco pikantního. Lidé, pořizující si půjčky, aby zaplatili předešlé půjčky, to znají pod názvem „vytloukání klínu klínem“. Modifikoval jsem tuto variantu pod názvem „Přebij dobrý skutek, ještě větším dobrým skutkem“. Co jsem udělal? Vsadil jsem Sportku! Ptáte se, co je to za dobrý skutek? V tuto chvíli žádný, ale až vyhraju, investuji část výhry do některé neziskové organizace! Vím, že nemůžu nikdy vyhrát, ale vsazenými 16Kč, jsem doufám přispěl na nějakou dobročinnou věc, kam Sazka rozděluje peníze. A kdybych vyhrál? Tak se s vámi podělím … aspoň o dojmy výherce, který někomu splní tajné přání a sám bude čekat, co se zase stane! 😀

Nebo mi zkuste poradit, jak zlomit prokletí dobrého skutku?

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem, zamyšlení se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

