Když se převrátí náklaďák!

Když jsem se dnes vrátil z první „otočky“, řekl mi kolega, že se na silnici, spojující Měšice se silnicí na Mělník, převrátil kamion. Na druhé kolo jsem musel projet kolem něj a už od začátku jsem z toho neměl dobrý pocit. Vzpomněl jsem si totiž na situaci, z před pěti let, kdy se pode mnou utrhla krajnice.

10072008712

Tehdy to bylo ještě s „cargem“, ale zážitek je to nepříjemný. Ve chvíli, kdy cítíte, že se krajnice pod vámi utrhla, že auto táhne do příkopu a vám se nedaří jej vrátit na silnici, jsou vteřiny, než se auto zastaví, strašně dlouhé. Cítíte a slyšíte, jak se lámou stromy, jak auto drhne podvozkem o krajnici, hlínu a najednou stojíte. Ještě dvě hodiny mě bolely zuby, jak jsem je tiskl k sobě. Tehdy se naštěstí nic nestalo, odnesla to jen plachta a postranice, ale budu si to pamatovat do konce života. A to jsem zůstal bokem opřený o strom. Kdyby tam nebyl, ležím na boku, jak střelené prase. 🙂

Silnice z Měšic na křižovatku s „mělnickou, není zase tak úzká, aby se na ní nedokázaly vyhnout dva kamiony. Vím to, jezdím tam denně, ve dne v noci. Ale pro někoho, kdo tudy jede poprvé, to může být matoucí. V jednom místě, je poměrně hluboký příkop a i když se zde v létě dělal nový povrch, krajnice je velice blízko. Je to jen o pocitu. A právě v tomto místě ležel, v příkopu, kamion na boku. Nebyl to hezký pohled. 😦

Nevím, jestli se řidiči něco stalo, doufám, že ne, ale minimálně musel být otřesený. Na místě byli už jen hasiči (zatím jsem nenašel žádné info o nehodě), kteří zajišťovali místo nehody a Policie, která řídila dopravu. Při zpáteční cestě byla již silnice úplně uzavřena a zřejmě probíhalo vyprošťování havarovaného vozidla. Je hezké, že Policie odklání dopravu od místa nehody, ale že by nějakým způsobem zajistila informaci o objízdné trase, to už si musí řidič poradit sám. Ve tmě, v místech, kde to nezná, je to bezvadná bojová hra. 😮

Já měl štěstí, objízdnou trasu jsem sice neznal, ale kolega, který jel přede mnou, mi celou objížďku skvěle popsal. Díky němu jsem nikde nebloudil, protože to by bylo asi poslední, co bych dnes potřeboval. 😉

Hezký večer a klidný víkend 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

