Náhoda? Prozření odpovědných? Nebo snad za to může můj Zápisník?

Ve středu jsem psal o nebezpečí, které vyplývalo z dopravního omezení na Štěrboholské spojce. Druhý den jsem natočil video z inkriminovaného místa, ale nepodařilo se mi jej zpracovat a vložit do článku. Proto vám jej, s dovolením, nabídnu až dnes.

Včera večer se však začali v místě dopravního omezení dít „divné“ věci! Každou noc projíždím Štěrboholskou spojku třikrát v každém směru. Ale aby se během šesti hodin, třikrát změnilo dopravní značení, to jsem ještě nezažil! 😮 Při prvním průjezdu bylo vše stejné, jako v předchozích dnech. Provoz trochu hustší, tak v rámci bezpečnosti (mojí i ostatních), jsem si hned na začátku „zúžení“ najel více do středu, abych měl jistotu, že se mě nikdo nebude pokoušet předjet a já budu mít dostatek volného místa v nejužším místě. Všechno klaplo na jedničku. Při druhém průjezdu jsem si všiml, že se změnila dopravní značka s omezením šířky vozidla na 1,8m. Nemohl jsem si to nechat pro sebe a „tweetnul“ jsem o tom. 😉

tweet

Když jsem se vracel, panoval v místě začátku dopravního omezení čilý pracovní ruch. „To jsem tedy zvědavý, co se tam chystá.“, řekl jsem si pro sebe, když jsem pozoroval četu pracovníků TSK, kteří tam upravovali dopravní značení. Jaké bylo moje překvapení, když jsem se sem po necelých třech hodinách vrátil. Ze dvou pruhů směrem do centra, je jen jeden! Pro bezpečnost silničního provozu skvělá zpráva, pro plynulost, už tak (po ránu a dopoledne) ucpané, Štěrboholské spojky, katastrofální věc.

Přemýšlím, jestli někdo z TSK opravdu četl můj Zápisník. Samozřejmě, že by mě potěšilo, dovědět se, že někdo kompetentní na základě jednoho článku na blogu, sjednal nápravu stavu dopravního omezení. Na druhou stranu, bych se nerad stal terčem těch, co dnes ráno a dopoledne museli stát v koloně. Jestli to tak u někoho z vás bylo, upřímně se všem omlouvám. Ale v tomto případě je důležitější bezpečnost, než zájem jednotlivce. Nový povrch v opačném směru snad bude brzy hotov a dopravní omezení ze Štěrboholské spojky zmizí.

Hezký den 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

