Soumárek

Objednal jsem u soukromého zemědělce 20kg cibule, pro nás, #mojezlato a mé rodiče. Cibule „dorazila“ na konci minulého týdne. Jenže já měl dovolenou a zjistil jsem to až v pondělí. 😦 Dva pytle cibule ležely ve skladu našeho depa a čekaly, až se mi je podaří dostat domů. Každý den jsem minimálně dvakrát kolem nich prošel, podíval se na ně a slíbil si, že už zítra vezmu tašku a aspoň jeden pytel odvezu. A co? Ani jednou jsem si tu tašku nevzal a na pytle s cibulí se pomalu snášel prach. Už jsem začínal mít obavy, aby si je někdo „neodnesl“ místo mne. 😎

Včera večer, mi #mojezlato opět připomněla, abych ráno nezapomněl tašku. 😮 Zapomněl! 😎 „No nic, popadnu do každé ruky jeden pytel a vezmu je domu.„, řekl jsem ji dopoledne do telefonu. Zdálo se to tak snadné. Celý den jsem měl před očima tu scenérii, jak se vláčím na vlak a posléze plným autobusem, s dvěma pytli cibule. Každý váží 10kg, to bude „nářez„! A do toho ještě ta její „pronikavá“ vůně. 😉

Naštěstí se pořád najdou dobří lidé, kteří jsou ochotni zapůjčit svoji, fungl novou, neopotřebovanou a kvalitní textilní tašku! 😀 Odpoledne jsem vzal zapůjčenou, tašku a „nacpal“ do ni jeden pytel cibule. Vlado (majitel tašky) mi ještě u toho asistoval a radil, ať vezmu jen jeden pytel a ten druhý v pondělí. „Kdybys ty pytle přejel ještěrkou, taky by se tam vešly oba.„, povídám mu z legrace. Abych si to ještě více zkomplikoval, koupil jsem si v automatu „chemické“ kafe. Ve snaze, pobrat všechno najednou, jsem ho samozřejmě vylil. Ani na sebe, ani na cibuli, ale pěkně na zem. Ale to se ztratí, nebo to skladníci v noci rozjezdí ještěrkama. 😉 I vyrazil jsem na nádraží, na vlak.

Z depa na nádraží je to, „co by kamenem hodil a zbytek došel pěšky„, prostě „za rohem„. Už v půlce cesty jsem začal litovat, že jsem jeden pytel nenechal na depu do pondělí. Nejsem žádná „třasořitka„, ale ani Arnold Schwarzenegger. Ta „dvacítka“ se fakt pronese. Na nástupišti jsem si musel zapálit, pak už nebude čas. 😉 S přijíždějícím vlakem, jsem se s pytli v ruce blížil k nástupišti. „Snad se mi podaří „vyskočit“ na schůdky, vylézt do vlaku a nespadnout.„, doufal jsem a věřil ve svoji šikovnost.

Vlak na Prahu nikdy není plný. Našel jsem si volné místo, kam jsem se vešel i s cibulí. Čekal jsem, jestli průvodčí nebude chtít „příplatek“ a také, jestli se vagónem nezačne šířit cibulové aroma. To bych se asi červenal až na pr…. zadku. 😉 Ani poplatek za „spolucestující„, ani aroma se nekonalo. Za to jsem se rozhodoval, jestli vystoupím v Čakovicích, nebo pojedu až do Vysočan. Z Čakovic budu muset 2x přesedat na autobus, z Vysočan zase hrozilo, že bude autobus plný lidí.

Vystoupil jsem hned v Čakovicích. A dobře jsem udělal. Ve chvíli, kdy jsem se soukal z vlaku na nástupiště, hrnul se k vlaku skautský oddíl. A rovnou ke dveřím, ze kterých jsem vystupoval. 😮 Drobátko jsem „nákladem“ rozhodil skautíky po perónu. Počkal jsem až vlak odjede, popadl tašku a pytel do ruky a vyrazil na autobus. Ještě než jsem přešel koleje, musel jsem si „zavazadla“ vyměnit v rukou. Volný pytel jsem nesl jen za uzel, kterým byl zavázaný. Po chvíli, kdy dlaň začala povolovat, jsem si pytel omotal kolem zápěstí. Na chvíli to bylo dobrý, ale stejně se síťovina začala nepříjemně zařezávat do ruky. Zase jsem si vyměnil pytel s taškou v rukou a pokračoval na zastávku autobusu.

V autobusu jsem odložil obě „zavazadla“ na podlahu a dal konečně rukám odpočinout. Čekal mě ještě jeden přestup, ale už bez přesunu na jinou zastávku a cesta od autobusu domů. Ta byla nejdelší, z celého úseku, který jsem s cibulí v ruce musel absolvovat. Kupodivu, byla to ta nejsnazší část cesty. Zvládl jsem ji jen s jednou výměnou v ruce. Asi to bylo blížícím se domovem a věděním, že tam pytle „odhodím“ a bude to. Nebo jsem snad začal nabírat dávno ztracenou sílu? 😮

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

