Domku, domečku, kdo v tobě přebývá?

Nikdo! Tedy mohlo, ale zřejmě deset rodin z Jablonecka má smůlu. Mohli mít krásný zahradní domek, ale nebudou. A proč? Protože se dva hobby markety neumí domluvit. 😉

Už jsem měl v Mladé Boleslavi vyloženo a chystal se nakládat „vratky a převodky„, když přišel pokyn z našeho dispečinku, že mám naložit deset zahradních domků, pro market v Jablonci. Se slovy: „Jdu zjistit co a jak.„, jsem seskočil z návěsu a šel se přeptat vedoucího příjmu, jak to bude.

Výjimečně se ukázalo, že dopravce se o přepravě zásilky dověděl dřív, než sklad hobby marketu. 😉 Pro vedoucího to byla totiž překvapující informace. Ale hned začal zjišťovat, co se bude připravovat k odeslání.

Informace od dispečerů byla, že se bude muset zásilka naložit bokem. To znamená, rozplachtovat návěs. To nikdy nevěstí nic dobrého. Šli jsme se tedy podívat, jak domky vypadají a jak je budeme nakládat.

171020132562

Aby nedošlo k nedorozumění, obrázek je focen z kabiny kamionu. Pět zahradních domečků naskládaných na sebe, měří na výšku cca 2m!

Na první pohled bylo jasné, že to nebude tak jednoduché. Dřevěné trámky, na kterých byly složené domky, nesly jasné známky únavy. „To jestli se nám podaří naložit, tak to rozhodně do Jablonce nedorazí v celku.„, byla moje reakce. Ani skladníci se netvářili nadšeně, že by s tím měli manipulovat. Shodli jsme se, že je to tak na přímou přepravu a ne na překládku, přes tři depa.

Začal jsem kout železo, dokud bylo žhavé. Zavolal jsem na depo, vysvětlil situaci a navrhl, že by byl nejlepší přímý „závoz“ do Jablonce. Chvíli jsme se s vedoucím dohadovali, jak to udělat co nejjednodušeji. Nakonec jsem navrhl, že jsem ochoten, odvézt to do Jablonce rovnou z Mladé Boleslavi. Vedoucí souhlasil, ale mám si zajistit, aby mě v Jablonci hned složili, abych se stihl vrátit.

Začalo další telefonické vyjednávání. Tentokrát mezi marketem v Boleslavi a v Jablonci. Vedoucího příjmu tam dělá kluk, co byl předtím v Boleslavi, takže se známe. Ale nechal jsem to na „Boleslavský“ skladníky, ať to vyřídí.

Když se v Jablonci dověděli, co jim chce Boleslav poslat, vedoucí to odmítl, že zahradní domky nepotřebuje, ať si je nechají. Skladníci z toho měli radost, že se s domky nebude muset manipulovat, já, že nebudu muset plachtovat návěs, kurtovat domky a prostě se s tím „crcat„. Teď už záleželo na disponentech obou marketů, jak se k tomu postaví a rozhodnou.

Než se „přeprava“ zahradních domků vyřešila, naložil jsem „normální“ svoz a vyřídil papíry od zasilek, které jsem přivezl. Ke všeobecnému překvapení, zahradní domky zůstaly v Boleslavi! 😎 Příští týden jen s největší pravděpodobností „dostane“ jiný market. 😀 Zavřel jsem návěs a opustil market, jak jen to šlo nejrychleji, než si to někdo rozmyslí.

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

