Taxi, taxi!

S taxislužbou nemám žádné zkušenosti. Vlastně jen jednu, a to, když jsme se kdysi, před mnoha lety, potřebovali po Silvestru dostat s kamarády domů. Mávli jsme si na projíždějící vozidlo taxi. Řidič ochotně zastavil a naložil nás. Vůbec mu nevadilo, že nás bylo sedm, do jeho vozu jsme se všichni vešli. Když nám zastavoval v cílovém místě, ani nechtěl zaplatit. Prý byl taky mladý. 😀 Po jeho odjezdu jsme se shodli, že musel mít v krvi víc promile, než my všichni dohromady. Ale co, byli jsme mladí, byl Nový rok ráno a jízda zadarmo s opilým taxikářem, nám nemohla zkazit vstup do nového roku.

Následující zkušenost s taxislužbou na sebe nechala čekat mnoho let. Do dneška. 😉 Několikrát do roka k nám přijíždí mamka #mojezlato. Většinou je její návštěva spojena s lékařskou kontrolou v nemocnici. Babička je po několika vážných operacích, takže když jsem doma, jedeme do nemocnice autem. Ve dnech, kdy je nemohu do nemocnice odvézt, jedou "holky" taxíkem. Po různých zkušeností s různými společnostmi, jezdí už jen s AAA Radiotaxi s.r.o..

Hodinu před plánovaným odjezdem na vyšetření, #mojezlato objednává přes dispečink vůz a ve smluvený čas, je vozidlo přistaveno před domem. Přistavení konkrétního vozu, je zároveň potvrzeno SMS zprávu na telefonní číslo, ze kterého byla objednávka domluvena. SMSka obsahuje číslo vozu, jeho typ, cena za km, předpokládaná celková cena a tel. kontakt na řidiče. Řidiči se prokážete pouze jménem, aby věděl, že do vozu nasedá domluvený klient. Řidiči jsou vždy slušní a ještě se nestalo, aby cestu k cíli zbytečně protahovali. Naprosto dokonalý servis, #mojezlato si tuto společnost nemůže vynachválit. 🙂

Dnes byla babička objednána na vyšetření po obědě a protože #mojezlato musela odpoledne do práce, jel jsem jako "statný ošetřovatel" já. 😎 #mojezlato dopoledne objednala taxi a já s "babi" vyrazil do Vinohradské nemocnice na vyšetření. Cestu zpět jsem již "musel" zajistit sám. Objednání bylo bleskové, potvrzovací SMSka dorazila hned po ukončení hovoru. Předpokládaný příjezd vozidla – 5 min. Nestačil jsem ani dokouřit a vozidlo bylo na místě. Řidič sympatický, cena za km dokonce nižší než u vozidla, kterým jsme přijeli. Snad proto, že nyní to byl vůz smluvní, ne v barvách AAA radiotaxi s.r.o. Trasa cesty byla stejná, rozdíl v ceně – 20Kč. 😀

Kdysi jsem od někoho četl, ne moc zrovna dobré zkušenosti s AAA radiotaxi s.r.o. Já bych, s čistým svědomím, mohl tuto společnost jen doporučit. A obdržel jsem ještě jednu SMS zprávu. Kdo má telefon s OS Android, nebo Apple, může si nainstalovat mobilní aplikaci, která mu zjednoduší objednání vozu. Pro vlastní potřebu jsem ji nezkoušel, ale jestli s ní někdo máte zkušenost, napište ji klidně do komentáře pod článek.

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

