Vánoce se blíží!

Nebojte se, nechci vás stresovat. Do vánoc zbývají tři měsíce. Pro někoho ještě dlouhé tři měsíce, pro někoho nejvyšší čas vyrazit na nákupy. Každý to máme jinak. 😉

Minulý týden se mě #mojezlato ptala, jestli už do OBI vozíme vánoční stromky. Je pravdou, že nebyla jediná, od koho jsem o letošních Vánocích slyšel. Není to tak dávno, co jsem četl na Twitteru, že již někdo slyšel vánoční reklamu. Já takové štěstí, naštěstí, tedy neměl. Protože kdyby jo, tak bych si asi klepal na čelo, „co je to zase za bejkárnu“?

Tehdy jsem ji svoji odpovědí zklamal: „Ne, vánoční stromky ještě nevozíme.“ Dnes už by to bylo jinak. Ano, hobby markety začaly „naskladňovat“ zboží na letošní vánoce.

image

Toto je můj dnešní náklad. Sedm palet s foukanými ozdobami na vánoční stromky. Když mi ráno skladníci říkali, co povezu, myslel jsem, že si dělají legraci. Musel jsem se přesvědčit na vlastní oči. Před vykládkou v OBI, jsem vykládal zboží v Alze. Musel jsem se pochlubit, co vezu. 😉 Půl skladu se seběhlo, aby se na vlastní oči přesvědčilo, že si nedělám legraci. Se skladníkem, který „své“ zboží vykládal, jsme se shodli, že vánoční zboží se vozí čím dál dřív a dokonce i čím dál dřív se objevuje na prodejnách. Jako by chtěl každý řetězec „utrhnout“ prvenství, kdo bude mít vánoční nabídku. Ale nejsou to jenom Vánoce. To samé platí pro Mikuláše, Velikonoce a další svátky, ke kterým obchody prezentují svoji nabídku zboží. Rok od roku, je tato nabídka dřív a dřív. Nebude trvat dlouho a při návratu z letní dovolené, se budeme zastavovat v obchodech pro nové vánoční ozdoby, světýlka, umělé stromky a další doplňky. Nezdá se vám to trochu uhozené? 😎

Do chvíle, než jsem přijel do OBI, jsem si myslel, že jsem prvním „poslem“ letošních Vánoc. Omyl! Na skladové ploše již bylo složeno několik desítek palet s umělými stromky! 😮 Živé by zřejmě ty tři měsíce nevydržely. 😉 Musel jsem si do skladníků rejpnout: „Koukám, že už máte stromečky! Tak abyste to měli komplet, vezu vám i ozdobičky!“ Nevěřili. Dokud je neviděli. 😀

Nepropadejte panice. „Naskladněné“ zboží se na prodejnách ještě, tedy doufám, neobjeví! I když „Nikdy neříkej nikdy“. V dnešní době, při honbě za zákazníkem, je možné všechno. Věřím, že Mikuláš se objeví dřív, než vánoční výzdoba.

Hezký den 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

