Kudy projede kamion, tam musí projet každý!

Po delší době zase jedno video. 😉 A pro jistotu rovnou dvě. 🙂

Říkáte: „A co jako? Vždyť tam není nic zajímavého?“ Máte pravdu, je to pohodová jízda, po „normální“ komunikaci, pohledem z kabiny kamionu. Ale proč vám to video nabízím? Právě proto, abyste si dokázali představit, kolik „volného prostoru“ je kolem nákladního vozidla, které se pohybuje, po relativně volné a prostorné silnici. 🙂

Ale ne vždy, je to taková pohoda. Občas je potřeba naložit/vyložit zboží v místech, kde byste kamion určitě nečekali. Takové místo jsem měl dnes „čest“ poznat. Slova dispečera: „Už tam náš kamion byl, tak proč by ses tam nedostal ty?“, nevzbuzují ve mně moc důvěry. Už několikrát jsem se přesvědčil, že představy našich dispečerů, se diametrálně liší od skutečnosti. 😎

Nehledě na fakt, že „inkriminované“ místo se nachází mezi mosty, na rozmezí Staré Boleslavi a Brandýsa nad Labem, kam je vjezd nákladních vozidel zakázán. Ani zásobování sem, podle dopravní značky, nemá vjezd povolený. Tak co jsem tam hledal? Možná bych se mohl zeptat hlídky Městské policie, která mě se zaujetím pozorovala při odbočování na „silnici“ vedoucí k firmě TRÉDL BORGY CZ. 😉

V první chvíli jsem si myslel, že jsem někde jinde. Potom, že „tudy přece nejde projet“! Silnice do „vlnovky“, po obou stranách domy a ploty. Mezi kamionem a zdí, ne víc, než 10cm volného místa po každé straně. Projel jsem, pomalu, ale projel. Ale ani v samotné firmě to nebyla žádná „výhra“. Musel jsem se otočit „na prasáka“ (tj. otočit se s návěsem doslova na místě). Při váze zboží, které jsem v tu chvíli měl naložené (cca 11t.), jsem jen doufal, že „nesvlíknu“ gumy (i to se občas stává). Ještě se mi to nestalo, ale nemusím mít všechno. 😮

Při odjezdu mě napadlo, že bych si tu cestu mohl natočit a ukázat dispečerům, kam nás občas pošlou. Když jim nabízím, aby se s námi jeli „projet“, odmítají. Takže pozor, pohodlně se usaďte, vyjíždíme z firmy TRÉDL BORGY CZ na most přes Labe, směr Brandýs nad Labem. 😉

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice video, zápisky truckera se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

