Přání je jedna věc, dosahnutí cíle, věc druhá!

Určitě to taky znáte. Ráno se probudíte a víte „dneska by to šlo„. Celý týden, mimo jednoho dne, vycházel naprosto skvěle. Celý týden se těšíme, že pojedeme na chalupu #navsi. #mojezlato má ranní, „vypadneme“ brzy z Prahy.

Skutek, utek. Přání je jedna věc, dosahnutí cíle, druhá. Kdo se moc těší, nedočká se. A další a další přirovnání. Výsledek? Snad odjedeme. 😦

Zhruba do 11hod.,všechno vycházelo naprosto perfektně. První kolo „vykládky“  jsem zvládl přímo raketově. A to možná byla chyba. V druhém kole jsem se zasekl. Já tedy ne, „zařízli“  mě v centrálním skladu Datart, v Počernicích. Přijel jsem tam minutu před začátkem časového okna. A to jim asi vadilo, protože mě nechali čekat hodinu a půl. Za celou dobu nepřijelo ani jedno auto! Další hodinu trvalo, než přebrali a potvrdili zboží, které jsem přivezl.

To nejlepší však přišlo. Při odjezdu volá dispečer, že až vyložím zbytek, potřeboval by u zákazníka vyzvednout 400 balíků zboží. Slušně jsem ho poslal „do prdele„. Baliky jsou věc Parcelu, ne naše. A že prý se to odvézt musí! Zhádali jsme se jako psi, ale neustoupil jsem. Tak mám prý jet na IVAR. To už je pro mne  přijatelnější. Sice se „nakládá“ po čtvrté hodině, ale pořád je to cargo zboží.

image

Zrovna 2x jim to tedy nešlo, ale v 17bod., jsem byl zpět na depu. Vyřídit „papíry„, dojed k rodičům pro auto a budeme moci vyrazit. Vlak měl zpoždění, ujel mi #bus. Musím jet jiným, pak pět stanic metrem a zase autobusem. Jsem tam o pět minut dřív, než kdybych čekal na další přímý.

Auto už bylo připraveno. „Hodil“ jsem do sebe housku a jel domů pro #mojezlato a psy. Bude to takový „malý“  rodinný víkend. Rozhodli jsme, že odjíždíme v každém případě, v jakoukoli denni i noční hodinu. Hlavně pryč z Prahy.

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu, zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

