Dobrý den … A teď jsem zapomněl, co jsem chtěl.

Používám dva mobilní telefony. Jeden na „data“, druhý pro hlasové služby. V každém je SIM karta jiného operátora. „Data“ mám od Vodafone, za 317Kč – 1,5GB. „Hlas“ v síti T-Mobile, bo tam jsme celá Rodina. A už mě přestává bavit tahat dva přístroje a dvě nabíječky. Rád bych to nějak sjednotil, nebo našel, přijatelnější řešení. 😉

Navštívil jsem dnes Partnerskou prodejnu T-Mobile, v Galerii Fénix. Prodejna je to malá, útulná, leč pro můj zájem dostatečná. U obou přepážek zákazník. Beru si číslo z automatu a čekám. Hned vedle je prodejna Comfor. Mám tajný „zálusk“ na tablet a tak jdu na „kukačku“ dovnitř. 😉 Prodavač ihned nabízí své služby. „Chtěl bych jen vidět, orientačně“, velikost 8“ tabletu.“, svěřuji se. Prodavač mi ukazuje několik tabletů a vysvětluje jejich výhody. Ale já musím zpět do T-Mobile. 😮

Obsluha se stále věnuje těm samým zákazníkům. První (zákazník) „huláká“ do telefonu, asi ho na druhém konci špatně slyší, druhé (zákaznici) neustále „pípá“ mobil (děsivým tónem), jak si nechávala nastavit nové služby. Čekám před prodejnou a pozoruji, co se děje uvnitř. Už nikam nejdu. Paní odchází a já přistupuji k „pultíku“. 🙂

Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“, usmívá se mladá prodavačka. Do prodejny jsem vstupoval s jasně formulovanými otázkami, abych zbytečně nezdržoval. Pokládám jednu otázku za druhou a pozorně poslouchám fundované odpovědi. Zjišťuji, že mé představy jsou poněkud mimo možnosti, které operátor ve skutečnosti nabízí. Dokonce jsem zjistil, že některé informace na webu operátora, se liší od těch, o kterých se dovíte na prodejně, poměrně výrazně. Ale tak už to bývá. „Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

Ale dověděl jsem se informace, které na webu nenajdete. Třeba, že u předplaceného tarifu Twist Našim, s programem Twist karta s internetem zdarma, je FUP limit 25MB/den. To nikde nenajdete. Také jsem zjistil, že s datovou kartou pro tablet nelze telefonovat. Tedy lze, ale pouze přes Skype, nebo VoIP. Prodavačka mi nabídla několik dalších možností, jak by šlo kombinovat moje požadavky. Doporučila mi třeba novou kartu Twist Online. Nebo přechod z Twist karty, na hlasový tarif. Zamotala mi hlavu tak, že jsem část otázek zapomněl. 😦

Ať jsem počítal, jak jsem počítal, žádná z možností mi nevycházela výhodnější, než kombinace, kterou používám nyní. Buď bych musel změnit tel. číslo, což je poněkud nepraktické, nebo bych musel (opět) používat dvě zařízení. Musím přiznat, že prodavačka na mě nijak „netlačila“. Byla opravdu ochotná a milá. To se často nestává. Pořád se ptala, jak mi může ještě pomoci, ač už před prodejnou čekali další zákazníci. Už jsem měl tolik informací, že jsem si je potřeboval „srovnat“ v hlavě. Poděkoval jsem ji za ochotu a čas, který mi věnovala. Až prý se rozmyslím, mám se zase zastavit. 🙂

Doma jsem zapnul notebook a začal znovu hledat a porovnávat nabídku jednotlivých možností operátora. Už mám popsaných několik stran bloku a přestávám se v tom (opět) orientovat. 😮 Budu si muset (opět) udělat poznámky, tentokrát písemné a při další návštěvě prodejny, si jednotlivé body odškrtávat. Těš se T-Mobile, tentokrát budu připraven! 😀

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Dobrý den … A teď jsem zapomněl, co jsem chtěl.

  1. holyna napsal:

    Tak na tohle se taky těším, tedy až přijdu někdy o služební sim. Vlastně teďko řeším převod sim po tchýni na sebe, bo si chci nechat číslo. Tak jsem docela zvědav na O2 jak to dopadne, což mi připomělo, že bych jim měl zvolat.

Zanechat Odpověď

