Kdybych to věděl, tak sem snad ani nejdu!

Po dovolené, první den v práci a jedna „radost“ za druhou. A den, tak krásně začal. Ale zpět k pracovnímu „zápolení„.

Od soboty jsem věděl, že náš #truck #MAN je v servisu. Konečně se naše firma domluvila se servisem, jak to bude s úhradou za opravu ohnutých dveří a dnes to mělo být opraveno. Na „place“ čekal zapůjčený tahač. Zase ta „vyběhaná“ potvora. Jinak na celém depu „pusto, prázdno„. Na tuto dobu až podezřelé.

V kanceláři jsem se hned dověděl proč. Obě auta, co jezdila přes den, zůstala stát v koloně, na „hradecké“ dálnici #D11. Nikdo nevěděl, kdy bude provoz obnoven, kdy se auta vrátí na depo. Situace, jak ze špatného snu.

Já měl jet s „Parcel“ návěsem, tak jsem to neřešil. „Vlezu“ do půjčeného trucku, nastartuju a … musel jsem se začít smát. Zase „vytuněné“ auto! 😀 Trubka výfuku upadlá, řev jako „kráva„. Zase mi bude ráno hučet v hlavě! 😦

V tom, opět, nebo snad zase, zásah z „čistého nebe„. Volá vedoucí, že MAN je opraven, mohu si ho vyzvednout v Modleticích. Jednu cestu to vydržím. 😉 Cesta děsivá. Řev, že by to probudilo i mrtvého. Auto bez výkonu. Do toho zjištění, že nefunguje motorová brzda. Na konci cesty jsem toho měl „plné kecky„. Jestlipak nadřízení vůbec vědí, co máme půjčené? 😮

Odpojuji návěs a jedu vyměnit auta. A to jsem se mezitím dověděl, že nám na MANu chybí blatníky. S něčím takovým jsem před dovolenou bohužel počítal. Jen jsem se to bál vyslovit nahlas. S naším autem měl jezdit „kolega„. Je zvyklý na jiné auto a náš MAN, je trochu specifické vozidlo ve vozovém parku firmy. Druhému z dvojice zase prasknul tlumič, ale to se prostě stát může, to je únava materiálu. Příště na takové věci nebudu ani myslet!

A aby toho pro dnešek nebylo málo, automat na sušenky mi odmítal „sežrat“ 50Kč minci. Nechutnala ani automatu na kávu, ani na chlazené nápoje. Naštěstí už den pomalu končí a s příchodem nového, hodím všechny „staré“ problémy za hlavu a budu se těšit na nová dobrodružství.

Hezký večer 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu, zápisky truckera se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

