Nemusí pršet, stačí, když kape

Není kapka, jako kapka. V těchto dnech, je každá kapka požehnáním. Ale jsou kapky, které až takovým požehnáním nejsou. Ani pro člověka, ani pro přírodu.

Večer, po příchodu do práce, jak se blížím k svému #truck, moje oči zaregistrují něco tmavého pod autem. Z dálky to vypadá jako papír, nebo velký lupen, ale jak se blížím, oči registrují skvrnu. Ne, nebyla velikosti mexického dolaru, byla o něco větší. Takových skvrn je po areálu, kde sídlí naše depo, nepočítaně, takže ani není poznat, které vozidlo co, kdy, kde a proč „trousilo“. Nedalo mi to a ohnul jsem svoje „staré“ tělo k zemi. Co to vidí oči mé! 😮

2013-08-01 18.56.38

Od nádrže se odděluje jedna kapka za druhou. Pozor! Interval je mnohem delší, než stihneš přečíst slovní spojení „kapka za kapkou“. Ekologická katastrofa prozatím tedy nehrozí! 🙂 Čtvrtek večer, co s tím? „Tady asi žvýkačka nepomůže.“, pomyslím si. Stejně ji nemám. 😦 Nezbývá nic jiného, než informovat nadřízeného. Bude mít radost. Po návratu #truck #MAN ze servisu, máme průměrně jednu závadu týdně.

Je už večer a takové „věci“ se mají sdělovat opatrně. Nejprve se omlouvám, že volám tak pozdě a ptám se, jestli má chvilku? Poté prohodím několik zdvořilostních frází, při kterých neopomenu zdůraznit, že určitě nezapomenu zajistit přistavení návěsu na pondělní STK, o kterou mne žádal odpoledne SMS zprávou. Pak už musím říct, proč volám. „Máme problém, u MANa teče nádrž. Sice to není nic akutního, přes víkend pod něj šoupnu nějakej lavor, ale příští týden by to chtělo opravit. Začíná se prodírat nádrž o manžetu, která ji drží. Mám to nafocené, pošlu ti to v mailu, abys to ráno viděl.“, rychle ze sebe vysypu do telefonního sluchátka.

OK, pošli.“, lakonická odpověď se ozvala ze sluchátka.

Po příjezdu na HUB Parcel, jsem z prázdné PET lahve udělal misku, a položil ji pod nádrž do místa, odkud nafta odkapávala na zem. Po vyložení návěsu a odjetí od rampy jsem si vzpomněl na „misku“. Pozdě, přejel jsem ji. Kupodivu byla prázdná. Loužička od nafty byla vedle ní. Neuvědomil jsem si, že na našem depu stál tahač z kopce a zde na rovině. 😮 Zasypal jsem louži Sorbentem a na nakládací rampě upravil polohu „misky“ pod nádrží. Na víkend to musím ještě vychytat. 🙂

Hezký víkend 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

