Anabáze s odpojeným kabelem pokračuje

Na začátku jsou vždy dva. V tomto případě servisy MAN. Jeden značkový a jeden neznačkový, ale s kompletní diagnostikou pro vozy MAN. V tom druhém jsem včera kontaktoval p. Trachtu, který přes kód závady diagnostikoval závadu a ten první, který v noci měl závadu odstranit.

Ráno jsem na volantu našel vzkaz od kolegy, že vadný kabel byl vyměněn, leč počítač hlásí závadu opět. Tu samou. Na volnoběžné otáčky počítač mlčí. Jak se rozjedu blik, píp, blik, píp, může se zbláznit. Kód závady opět FFR 00647-10. Volám vedoucímu, že závada nebyla odstraněna. Domlouváme se, že kabel odpojím, pro jistotu.

Odklápím kabinu, otvírám plastový „dekl“ a odpojuji kabel. Netrvá mi to déle, než pár minut. Už jsem profík. 😉 Jak se tak dívám na odpojený kabel, ani v nejmenším nevypadá, že by byl nový. Toto tedy ne! 😮 A hele, on je nový druhý konec! Ten, co vede z konektoru do řídící jednotky. 🙂 #tmtp

Volám to vedoucímu a veselé se tomu zasmějeme. Jenže ono to k smíchu vůbec není. Bude volat do servisu, jak se věci mají. Jsem zvědavý, jak to dopadne.

A já? Ventilátor stále běží, v kabině to hučí jak „v piliňákách“ a mně z toho bude odpoledne hučet v hlavě.

Hezký den 🙂

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s