Je zpátky! Je zpátky!

Odpolední SMSka od přímého nadřízeného, až budu mít čas, ať mu zavolám, nikdy nevěstí nic dobrého. S předtuchou čehosi hrozivého vytáčím hovor. „Nazdár!“, zazní ze sluchátka. Srdce mi poskočí, snad to nebude nic hrozného. „Až přijedeš večer do Modletic, vykliď auto a ven si MANa. STK je hotová, můžete jezdit!“ 🙂 Skvělá zpráva, skvělá zpráva! 🙂 To že je #truck MAN opraven vím od pondělí. Původní informace byla, že MAN bude k dispozici po STK až dnes (ve středu). Každý den, kdy nebude muset firma platit pronájem auta, se počítá. A já mám radost, že konečně budeme mít zase náš #truck.

Píšu hned kolegovi SMSku, že večer měním auta, ať si vyndá všechny svoje věci. Hned chystám seznam, co nesmím zapomenout vyndat z pronajatého vozu. Za pět týdnů se nám tam nashromáždilo mnoho „autodoplňků“, ke každodennímu použití. 😉 Přichází zpráva od kolegy, že si všechny svoje věci vyndal, nemám jen zapomenout na kolečka do tachografu a prázdné stazky. Jinak tam už nic nenechává.

Zajímavé, jak ta cesta na centrální HUB uběhla. I když bylo dost „naloženo“, i pronajatý #truck, se zřejmě těšil do své „domovské“ garáže. Hned, jak jsem vjel do areálu firmy, tak jsem ho uviděl. Stál noblesně na rampě číslo jedna. V zapadajícím sluníčku se celý leskl. Náš vínovo-fialový #truck MAN. Že by nedočkavostí? 😮

Nehledě na to, jestli chce někdo couvat na volnou rampu, zastavil jsem uprostřed dvora a běžel se s ním přivítat. To víte, láska je láska a na pohlaví nezáleží! 😀 Kecám! Odstavil jsem soupravu na stranu, aby nepřekážela a došel jsem si do vrátnice pro klíče od auta. Pak jsem se teprve k němu rozeběhl. Příčinou však byl „balíkář“, který jako smyslů zbavený pospíchal domu. Oni tak vlastně jezdí pořád. 🙂

První čeho jsem si všiml, bylo, jak je auto čisté. Opravdu, umyté i zespodu, všechny, i když jen zčásti, zkorodované části rámu opraveny, nově nalakovány. Nové vzduchové zásobníky za tlumičem výfuku (ty staré už vypadaly, že v nich bude každou chvíli díra), namazaná točna, nové vahadlo na diferenciálu a další a další drobnosti. Takto má vypadat auto, které se vrací ze servisu. Jako nové. A to byl teprve vizuální pohled.

Hned po nastartování, bylo jasné, že se s autem něco stalo. To ticho, kdy nic neklepe, nevrže, neskřípe, bylo úžasné. Jenže není všechno zlato, co se třpytí. To jsem zjistil ve chvíli, kdy jsem chtěl zavřít dveře. Zřejmě při sklopení kabiny, se někdo v servisu pokusil otevřít dveře a ty se vahou a nárazem drobátko ohnuly. Takže zavírat jdou jen s větší silou, nebo na dvoje přibouchnutí. 😦 Ale to se nahlásí na dodatečnou opravu.

Odpojil jsem pronajatý tahač od návěsu, „zapřáhl“ MANa. Přendal jsem všechny věci a odevzdal klíče od pronajatého auta na vrátnici. Od té chvíle zase máme „svoje“ auto. Byl jsem zvědavý, jestli se GO motoru nějak výrazně projeví. Při jízdě „po place“ to tolik nejde poznat. Ale po opuštění areálu, s nákladem pro naše depo, se teprve projevil motor v plné síle. Mám pocit, jako by byl nový. Auto táhne od nejnižších otázek, převodovka (automat) řadí bez cukání a okamžitě, jak se otáčky dostanou na potřebnou hodnotu. Dokonce mám pocit, že nám v servisu přidali několik „koní“. Anebo je vyměnili za ty „chcíplý“, co tam byly. 😀

Jasně, že všichni řidiči, i smluvních dopravců, věděli, že máme auto v servisu, na GO motoru. Jen málokdo věřil, že firma uvolní peníze na jeho opravu. Přiznám se, že po měsíci, kdy auto stálo na parkovišti servisu stále na jednom místě, jsem i já přestával věřit, že se k nám ještě vrátí. Všichni přítomní teď obdivně sledovali, jak projíždím areálem firmy. S kým se znám víc, obdivně kývne hlavou a mává mi. MAN je zpátky v plné síle, voňavoučký, čisťoučký a nablýskaný. Kdyby nebylo několika kosmetických „závad“ na jeho zevnějšku (ty jsou způsobeny léty provozu), mohlo by se zdát, že jde o nové auto. A věřím, že nás čeká ještě mnoho a mnoho společných kilometrů.

Je zpátky! Je zpátky! Vítej #truck MAN. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice zápisky truckera se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Je zpátky! Je zpátky!

  1. Pingback: Inspektor Trachta a dr. Skružný zasahují! | zápisník jiproch

  2. Tak to je supr, ať se s ním zase výborně jezdí. 🙂

Zanechat Odpověď

