Druhý mozek

Batoh, Baťoch, Ruksak, říkej tomu, jak chceš, prostě je to pytel s popruhy na ramena. Pro aktivní „utíkálisty“, třeba na tramvaj, autobus nebo vlak, nebo pro ty, kteří se snaží udržet si zdraví pohybem, je doplněn popruhem přes hruď. Zřejmě proto, aby jim plíce a srdce nevyskočili z hrudního koše.

Každé ráno a odpoledne si jej nandávám na záda a mířím s ním do ulic. Mám jej plný, mimo věcí denní potřeby, roztodivných věcí, u nichž někdy přemýšlím, k čemu slouží. Nemohu si vzpomenout, proč jsem je do batohu vložil, ale když tam jsou, musí být pro mne důležité.

Občas se snažím udělat si ve věcech pořádek. Všechno vysypu na jednu hromadu a třídím. Toto ano, toto ne a tak postupuji, až se dostanu na ke koberci, desce stolu, přehozu přes postel, prostě k podložce, kam jsem obsah vysypal.

Mimo prázdných obalů od čokolád, cukrů, sušenek, prázdných igelitových obalů, roztrhaných kousků papírků s poznámkami, zlomených propisek a jiných drobností sloužících k jednorázovým účelům, mi nikdy nezbude nic, co bych do batohu neměl tendenci vrátit. Jak říkám, mám v něm věci, které „nutně“ potřebuji.

Mým největším nepřítelem jsou kapsy. Čím je jich víc, tím více nebezpečných zákoutí na mne číhá. Do každé kapsy totiž něco patří. Žádná kapsa nesmí zůstat prázdná! Jinak by totiž neměla v batohu smysl a měla by být výrobcem odstraněna. Ušetřil by se materiál na úkor, jiného, prostoru.

Hlavní funkcí mého batohu není přenášení věcí! 😮 Můj batoh mi slouží jako druhý mozek! Aspoň tak to o něm s oblibou tvrdím. Nevím, jestli je můj mozek těžký, nezkoušel jste si někdo vážit šedou kůru mozkovou? Ale batoh, ten tedy těžký je.

Podívejme se, co všechno s sebou každý den nosím:

  • Přední malá kapsa: kapesní nůž, kleštičky na nehty, sluchátka (někdy dvoje), pouzdro na paměťovou kartu, náhradní propisky, klíče od chalupy a domu rodičů a dřevěnou mašinku! 😮
  • Přední větší kapsa: zde je místo pro USB kabely a nabíječky pro všechna (dvě) mobilní zařízení, krabička s vitamíny, taška (nákupní – složená) 🙂 a hele co jsem našel, handsfree 😀
  • Hlavní kapsa: taštička s doklady (občas se ji pokouším nosit samostatně, ale mám vždy takový divný pocit, že mi něco chybí), láhev na pití (v současném počasí 2x), časopis (týden starý, ale stále nedočtený), diář (papírový, stále nejsem schopen naučit se zaznamenávat poznámky v digitální podobě), blok na poznámky (nyní dva, protože jeden jsem již popsal, ale mám v tom starém mnoho poznámek, které ještě nejsou vyřešeny! ;)), hrneček na kafe, pouzdro na kolečka z tachografu (tím jak je můj #truck stále v servisu, musím je stále nosit u sebe) a pak už je tu ještě pár drobností (vánoční pohledy, prázdné obálky, plné obálky, poštovní známky – vše pěkně zabalené v igelitovém obalu :)), občas ještě knihu, ale to podle rozsahu stran
  • Levá boční kapsa: to je domov a útočiště @zajda365 (Zajdy), už dávno nevychází jeho #365-ka, ale stále se mnou jezdí
  • Pravá boční kapsa: sklenička s kávou (proto ten hrneček), propisky, obyčejná tužka a krabička sirek

Jak říkám, všechny důležité věci, které denně potřebuji. Kdybych něco z toho vyndal, jistě by mi to chybělo. Proto raději všechno nosím denně s sebou. Mám rád svůj batoh, je to můj přítel na cestách už několik let.

Také máte svůj „druhý“ mozek? A co všechno v něm máte? Nestyďte se a pochlubte se. 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Druhý mozek

  1. holyna napsal:

    Tytam jsou doby co jsem tahal na zadech Alici. Ta byla plna kramu. Pak jsem nafasoval ke sluzebnimu laptopu Targuse, takze tam jsou, tuzky, draty, vetsinou tam najdu i nejakej ten pevnej disk v supleti a tak.

    Tedko vetsinou nosim jen lehounkrj dvoukapsovej batuzecek. Takze tam mam jen nozik, Ibuprifen, kapesnicky, obcas zalozna mobil, zapisnik a kdyz nejsem linej, tak laptop, vyjimecne tablet.

Zanechat Odpověď

