Uklízíš? Uklízím!

Nevím jak to máte na pracovišti vy, ale já mám v pracovní smlouvě, že musím udržovat pořádek a čistotu na ložné ploše návěsu.

Znamená to, každé ráno zamést zbytky palet, obalových fólií a jiného "svinstva", který na návěsu zbyde po nočních převozech. Kousíček dřeva pod kolečkem "paleťáku" dokáže pěkně znepříjemnit pohyb s paletou, která má třeba 800kg.

Dnes jsem opět vymetl pěknou hromádku. 🙂 Je to vidět na přiložené fotce. S tímto návěsem včera rozvážel zboží kolega. Odpoledne, když jsme se sešli na nakládce se mi ještě "pochlubil", že takový "svinčík" je tam už od minulého týdne. Nechápu, že jim to nevadí. 😮

Bohužel mi bylo potvrzeno, že jsem jeden z mála řidičů, kteří to dělají. Přiznává, není to činnost nijak příjemná, zvlášť teď v létě, kdy zvířený prach vleze všude, ale udělat se to musí.

Jak jste na tom vy s úklidem na svém pracovišti?

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

