Budík zvoní a někdo se nám promenáduje po bytě

Jsou tři hodiny ráno a budík na mobilu mi připomíná, že je čas vstávat. Jak se na něj dívám rozespalým okem, připadá mi, že každý den, jsou symboly pro umlčení budíku, zobrazeny jinou barvou. Nebo se i oči zmítají ještě na pomezí snu a reality? A podle toho volí mozek barvy, které vidím?

Musím ven se psy!“, nutím se vylézt z postele. Po pěti dnech, kdy jsem vstával v šest, je to boj. Ani psi ještě nevypadají, že by se jim chtělo ven. Jindy už poskakují kolem postele a čekají, až někdo vstane, obleče se a půjde s nimi vítat nový den do parku. Dnes je to vstávání nějaké zpomalené. 🙂

Za pět minut zvoní budík znovu. Mám nastavené pětiminutové intervaly a ještě si dávám půl hodiny „k dobru“, pro všechny případy. Slyším klapnout dveře od bytu. 😮 Někdo přišel. Ve tři ráno? Kdyby to opravdu někdo byl, minimálně psi by nějak reagovali. Dost pochybuji, že by nechali do bytu vstoupit cizího člověka bez povšimnutí. 😉 Asi se mi něco zdálo.

Jsou to labradoři, to nejsou žádní hlídači, ale lidi mají rádi. Každý, kdo na ně promluví, je jejich kamarád. Ihned předpokládají, že se s nimi chce kamarádit. Většinou tomu tak opravdu je. Svoji náklonnost dávají hned najevo. Kdo je nezná, v první chvíli se cítí ohrožen. A já hned uvedu situaci na pravou míru: „Nebojte se, oni nekoušou, oni jen „žužlají“.“ 🙂

Za dalších pět minut budík opět vybízí ke vstávání. A zase klapnou vchodové dveře. 😮 To už nemůže být sen! Donutí mne to vstát a jít se podívat po bytě. Až teď se psi začínají probouzet. Pohyb po bytě značí, že se něco děje. To že někdo vstal, je jasné znamení, že se brzy půjde ven. V bytě nikdo není. Aspoň tedy nikdo cizí. Asi se mi to opravdu jen zdálo. Nebo průvan přibouchl některé z otevřených oken.

Stejně už je nejvyšší čas vstát a jít se psy ven. V poledne jsem se dověděl, že ráno to vchodovými dveřmi bouchal starší syn, který si ráno pro něco domů přišel a zase odešel. Takže zas tak tvrdé spaní nemám. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice takhle mi tu žijem se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

