Jo, jo, jo, jsme na chalupě!

Vyšlo slunce a štěstí se k nám otočilo čelem. Ukázalo nám svůj úsměv a otevřenou náručí nám pokynulo, čímž vyslovilo souhlas s naším, včerejším, odjezdem z Prahy.

Na poledne jsem dojel k rodičům pro auto. S #mojezlato jsem byl domluvený, že půl hodiny před tím než půjde domů z práce, mi zavolá a já pro ni přijedu. Podle toho, jak se bude cítit, pojedeme buď rovnou na ortopedii Na Bulovku, nebo naložíme věci, zvířata a vyrazíme na chalupu.

Ve dvě hodiny, když telefon stále mlčel, jsem se zvedl k odjezdu dom. Třeba #mojezlato zavolá cestou. Nezavolala a já dojel až před náš panelák. Doma jsem se natáhl na gauč, že budu čučet na bednu. Kdybych usnul, vzbudí mě zvonící tydlifon. Nepředpokládal jsem, že by se #mojezlato vydala s tou nohou sama domu.

Jenže jsem měl. Probudili mě psi, když se hnali obývákem do kuchyně, k miskám s granulemi. Bylo půl sedmé! Vedle mne spokojeně pochrupovala #mojezlato. 🙂 Co teď? Nedá se nic dělat, musím ji vzbudit, kam se pojede.

Chvilku trvalo, než se probudila. Za poslední tři týdny toho moc nenaspala. Teď do toho ta noha! 😦 Kdybychom neměli půjčené auto, tak ji nechám spát a pojedeme až v sobotu. Ale táta nerad nechává auto venku na ulici. U domu mají garáž, auto má rád pod zámkem. A taky jsme se na chalupu už dlouho těšili.

Kotník #mojezlato se zdá být relativně v pořádku. Vypadá to „jen“ na větší výron. Je rozhodnuto, jedeme na chalupu! Věci i zvířata jsou v autě během chvíle. Jede s námi i Romča. Že by se mu zrovna dvakrát chtělo, se říct nedá, ale musí! 😮

Ještě se zastavujeme v OBI pro nějaké zahradnické věci a v LIDLU, abychom měli něco k večeři a v sobotu ke snídani. V sobotu stejně budeme muset do blízkého města na nákup.

V půl desáté večer vystupujeme z auta #navsi, na cestě pod chalupou. Psi jsou v sedmém nebi. My také, takový klid jako tady, v Praze prostě není. Jen Romča se tváří kysele. Vlastně se tak tváří už od chvíle, kdy se dozvěděl, že s námi odjíždí, přes zastávky na nákup, po dálnici, i po tom co jsme zastavili u chalupy. Snad ho to přejde.

Radost má i sousedka, když nás vidí. Už se těší, jak bude s #mojezlato „kecat“ přes plot. 🙂 Ještě že děláme hluk, strejda se jde podívat, co je to za „zloděje“. Ale nese nám rovnou i klíče od sklepa. Nebudeme bez teplé vody! 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice z mobilu se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

